خبرنگاران سعادتمند: برای اولین بار در فیفا برنده شدیم

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال برای اولین بار توانست در یکی از پرونده های خود در فیفا برنده شود؛ شکایتی که میگوئل کولی از باشگاه استقلال داشت به نتیجه نرسید و استقلال پیروز این پرونده شد.

خبرنگاران سعادتمند: برای اولین بار در فیفا برنده شدیم

احمد سعادتمند درباره نشست مدیران باشگاه استقلال گفت: در جلسه ای که برگزار کردیم پیرامون تامین منابع مالی برای پرداخت صدور آرا در کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بحث و مصاحبه کردیم.

وی افزود: استقلال برای اولین بار توانست در یکی از پرونده های خود در فیفا برنده شود و شکایت میگوئل کولی دستیار وینفرد شفر سرمربی اسبق تیم از باشگاه استقلال به نتیجه نرسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پس از پیروز شدن در پرونده میگوئل کولی پیگیر پرونده ساشا شفر هستیم و به طور حتم در این پرونده نیز پیروز خواهیم شد.

سعادتمند شرح داد: تا به امروز درباره پرونده وینفرد شفر سه بار با فیفا مکاتبه داشته ایم اما رای صادر و تایید شده و باید 600 هزار دلار به این مربی پرداخت کنیم و تلاش می کنیم این موضوع محقق شود.

وی در خاتمه درباره شایعه حضور احسان حاج صفی در استقلال برای فصل آینده گفت: جلساتی را با مربیان استقلال برگزار و همان طور که بارها گفته ام قرار شده است شاکله اصلی تیم را حفظ و بازیکنانی را جذب کنیم که در حد نام باشگاه استقلال باشند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31600

به "خبرنگاران سعادتمند: برای اولین بار در فیفا برنده شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سعادتمند: برای اولین بار در فیفا برنده شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید